onsdag den 21. november 2012

En ommer................

Mine fingre er ved at blive bedre, jeg kan strkke igen, dog har jeg lidt problemer med min tommelfinger som jeg ikke rigtig kan bøje. Jeg skal være sygemeldt nogle dage endnu, fordi jeg har et arbejde hvor jeg spritter fingre 20-30 gange om dagen og huden på operationssårene er stadig meget tynd.

Nå men tilbage til ommeren.......
Jeg er begyndt på barselsgaven, en lille bluse med en ugle
men jeg kan ikke li´ at man kan se trådene igennem det hvid garn, så det et er en ommer..., så i stedet for, vil jeg brodere den på. Jeg håber, at scanningen viser rigtigt, at det bliver en pige, eller er det jo en ommer en gang til ;-)
Uglen har jeg tænkt skal bruges i mit næste sjal-projekt, men det skal lige blive helt færdigt i mit hovede....
Ønsker Jer alle derude en rigtig god dag :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar