søndag den 30. december 2012

Godt nytår

Jeg ønsker et godt nytår og et lykkebringende 2013 til alle derude :-)
Her skal nytåret fejres med venner og familie, da vi jo er sønderjyder står menuen på grønlangkål, hamburgeryg og kålpølser.
Den første måned i det nye år, har jeg besluttet skal bruges på UFO´er (unfinished objects) :-)
Jeg har et sjal med balloner der skal være færdig, vandspejl af Anette Danielsen, et sjal med ugler, 2 hatte, et sjal der skal blokkes og nogle opskrifter der skal laves og lægges på Ravlry, så jeg tror nok jeg kan få januar til at gå!!!!!!

3 kommentarer:

  1. Også godt nytår til dig. God arbejdslyst i januar.

    SvarSlet
  2. Ja, vi Sønderjyder ved hvad der skal til nytårsaften... Grønlangkål med det hele... det var også vores menu.

    Rigtigt godt nytår til dig også - og god strikkelyst i 2013

    SvarSlet
  3. Sjal med ugler. Den glæder jeg mig til at se. Det kunne nemlig være noget for mig. Elsker de sjaler du laver, de er så flotte...

    SvarSlet