tirsdag den 8. juli 2014

Siden sidst

Det har været stille fra min side. Men der har været så meget andet en strik. Travlt på arbejde og så har jeg 2 børn der har fået hue på, en med hg og en med hhx.

Men lidt er det da blevet til af strik. En trøje til mig selv (som endte i skraldespanden) den duede bare ikke, helt forkert facon og garnet var noget møj.

Men følgende sjaler blev til noget :-)


                                          
                                                 The Little Peacock Shawl



                                                      Roser på tværs


                                                     Fly butterfly


Jeg glæder mig til august, så skal jeg undervise på Strikkecamp i Årøsund, i fair isle / strik med flere farver og møde mange andre strikketossede ligesom jeg selv :-D

1 kommentar:

  1. Tillykke med huerne, det er da værd at fejre.
    Også tillykke med de flotte sjaler. Din Peacock står flot frem og smart med en knap i. Roserne er helt specielle i det grafiske udtryk. Sommerfuglene holder jeg nok mest af; den flotte brede bort kan jeg blive ved at kigge på.
    Jeg skal på Hakkekursus på Strikkecamp... så ses vi måske....

    SvarSlet